Service en onderhoud

Als een systeem eenmaal is geïnstalleerd en in bedrijf is gesteld, is het uiteraard van het allergrootste belang dat het ook blijft werken. U en uw cliënten moeten immers kunnen vertrouwen op een feilloos werkende installatie. Naast onze projectleiders en monteurs beschikken wij dan ook over gemotiveerde en vakbekwame service engineers die de systemen onderhouden en zowel hardwarematig als softwarematig up to date houden.

Mocht zich onverhoopt toch een storing voordoen, dan zijn wij 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar via de daartoe bestemde telefoonlijnen. In alle gevallen krijgt u een medewerker van ons te spreken, die samen met u eerst probeert, via een remote verbinding, het probleem te verhelpen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zijn onze mensen altijd binnen de afgesproken responstijd ter plaatse om de storing op locatie te verhelpen. U bent op deze wijze altijd verzekerd van persoonlijk contact met één van onze medewerkers.

Naast deze 'mobiele brigade' beschikken wij over een helpdesk die u graag helpt met al uw gebruikersvragen, op afstand kleine wijzigingen in de apparatuur kan programmeren en advies kan geven over het gebruik of instellingen van de systemen.