Support

Wij vinden het belangrijk om onze gebruikers goede ondersteuning te bieden bij vragen of problemen. Onze ervaren helpdeskmedewerkers vinden het een uitdaging om uw vragen zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden. Klanten kunnen vragen en problemen melden via de directe toegang tot ons Helpdesk Portaal. Natuurlijk staan wij u ook telefonisch graag te woord, omdat persoonlijk contact bij ons hoog in het vaandel staat.

  Servicedesk portaal

Via onderstaande button kunt u aanmelden op ons portaal voor vragen, uitleg of ondersteuning.

Naar portaal...

Hulp op afstand

Gebruik onderstaande button op verzoek van de servicedesk

Hulp op afstand

Telefonische ondersteuning

Op werkdagen van 8.00 uur tot 16.30 uur zijn we telefonisch bereikbaar.

Bel ons...

Aanvraag Servicedesk account

Via onderstaand formulier kunt u een Servicedesk account aanvragen. Na het versturen van het ingevulde formulier ontvangt u een email ter bevestiging van de aanvraag. De gegevens worden vervolgens door De Heer Medicom gecontroleerd en verwerkt. Vervolgens ontvangt u een email met gebruikersnaam en wachtwoord voor het Servicedesk Portaal. Vul a.u.b. de gegevens volledig in, hierbij zijn de groen gemarkeerde velden verplicht.

Vul a.u.b. uw emailadres in, dit wordt uw gebruikersnaam.
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Vul de organisatienaam in waar u werkt.
Vul a.u.b. straatnaam met huisnummer in.
Vul a.u.b.postcode en plaatsnaam in.
Vul a.u.b. uw telefoonnummer in.